שימי דביר
חדשות
27/3/2024

השקת ממשקי Firefly Services ו-Custom Models - הכלים החדשים של אדובי להאצת יצירת תוכן בעזרת בינה מלאכותית מותאמת אישית

Adobe השיקה שירותי Firefly, ערכת כלים חדשה שכוללת יותר מ-20 APIים גנרטיביים ויצירתיים לאוטומציה ויצירת תוכן עבור מפתחים. השירות מאפשר גישה ליכולות בינה מלאכותית מכלי Photoshop ועוד, ומזרז תהליכי יצירת תוכן בזרימות עבודה מותאמות אישית. בנוסף, Adobe השיקה גם מודלים מותאמים אישית שמאפשרים לעסקים לכוונן מודלים של Firefly על בסיס הנכסים שלהם. שירותי Firefly נועדו לספק אוטומציה מקיפה של זרימות עבודה יצירתיות באמצעות בינה מלאכותית, ולאפשר שליטה הרבה יותר גבוהה למותגים בתהליכי האוטומציה שלהם.

אדובי הודיעה היום על השקת שירותי Firefly, סט של יותר מ-20 ממשקי אפליקציה (APIs), כלים ושירותים חדשים המבוססים על יכולות יצירה ובינה מלאכותית. שירותי Firefly הופכים חלק מתכונות הבינה המלאכותית של כלי היצירה ב-Creative Cloud של אדובי, כמו פוטושופ, לזמינים עבור מפתחי ארגונים כדי להאיץ יצירת תוכן בתהליכי עבודה ייעודיים - או ליצור פתרונות חדשים לגמרי.

בנוסף, החברה השיקה היום גם מודלים מותאמים אישית, המאפשרים לעסקים לבצע התאמה מדויקת של מודלים מבוססי Firefly על בסיס הנכסים שלהם. מודלים מותאמים אישית כבר מוטמעים ב-GenStudio החדשה של אדובי.

אדובי מתארת את שירותי Firefly כ"סט כולל של ממשקי API יצירתיים ובינה מלאכותית גנרטיבית שמאיצים תהליכי עבודה". הם כוללים ממשקי API להסרת רקעים, גזירה חכמה של תמונות ויישור אוטומטי של אופק בתמונה, וכן גישה לתכונות ליבה בפוטושופ המבוססות על בינה מלאכותית כמו מילוי גנרטיבי והרחבה. בנוסף לתכונות הבינה המלאכותית, שירותי Firefly חושפים גם כלים לעריכת שכבות טקסט, תיוג תוכן והחלת קבצי טרום-הגדרות מלייטרום, למשל.

דייוויד וודהוואני, נשיא עסקי המדיה הדיגיטלית באדובי, אמר: "עם הציפיות הגוברות של צרכנים להתאמה אישית המונעת בינה מלאכותית גנרטיבית, שירותי Firefly והמודלים המותאמים אישית הם הצעות חדשניות הפורצות דרך, המאפשרות למותגים לקבל יכולות התאמה אישית חזקות יותר ויותר שליטה בהגדרת תהליכי האוטומציה שלהם. מותגים מחפשים בדחיפות את אדובי כדי להזיז את ההשקעות שלהם בבינה מלאכותית גנרטיבית משטחי ניסוי לייצור".

קרדיט: Adobe

כמו ברוב השימושים הארגוניים של אדובי בבינה מלאכותית גנרטיבית, גם הכלים החדשים נועדו לעזור למותגים להאיץ תהליכי יצירת תוכן. למרות זאת, בזמן שהרבה ארגונים רוצים להשתמש בבינה מלאכותית גנרטיבית, הם גם מודאגים מסוגיות של בטיחות מותג, מה שמנע מהרבה מהם להכניס כלים אלה לייצור. מלכתחילה, אדובי מיצבה את Firefly כאלטרנטיבה בטוחה יותר למותג למודלים אחרים וסט השירותים החדש ממשיך מסורת זו.

לסיכום

השירותים והכלים החדשים שהושקו על ידי אדובי - שירותי Firefly ומודלים מותאמים אישית - נותנים לארגונים ומותגים יכולת חזקה יותר להטמיע בינה מלאכותית גנרטיבית באופן מאובטח ומותאם אישית עבורם, תוך שיפור הפרודוקטיביות ותהליכי היצירה שלהם. הדבר מאפשר לארגונים לעמוד בציפיות הגדלות של לקוחות לחוויות אישיות ומותאמות.

כתבות נוספות